AÇIK POZİSYONLAR

Savaş başta olmak üzere çeşitli sebeplerle ülkesinden ayrılmak zorunda kalan göçmenlerin sorunlarına çözüm üretmek amacıyla 2014 yılında kurulan Mülteciler ve Sığınmacılar Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği çalışma arkadaşları arıyor. Dünyada göç alanında faaliyet gösteren kurumlar içerisinde en iyi örnekler arasında gösterilen Mülteciler ve Sığınmacılar Derneği’nde görev alarak çalışmalarımıza katkı sunabilir ve tecrübenizi artırabilirsiniz. 24 farklı alanda yürüttüğümüz faaliyetler, ulusal ve uluslararası fon sağlayıcılarla yaptığımız iş birlikleri ve alanında uzman değerli çalışma arkadaşlarımızla hizmetlerimizi geliştirmeye gayret ediyoruz.
AÇIK POZİSYONLAR
Başvuru yapabileceğiniz açık pozisyonlar ve son başvuru tarihleri…
HIZLI BAKIŞ
Toplum Merkezi İdari İşler Sorumlusu
Son Başvuru: 31 Temmıuz 2022
Bütçe Planlama ve Raporlama Personeli
Son Başvuru: 30 Haziran 2022
İş ve Meslek Danışmanı
Son Başvuru: 30 Haziran 2022
Görsel Sanatlar Öğretmeni
Son Başvuru: 30 Haziran 2022
Bilişim Teknolojileri Öğretmeni
Son Başvuru: 30 Haziran 2022
STEM Eğitmeni
Son Başvuru: 30 Haziran 2022
STEM Eğitimleri Sorumlusu
Son Başvuru: 30 Haziran 2022
Arapça Tercüman
Son Başvuru: 30 Haziran 2022
Aşçı
Son Başvuru: 30 Haziran 2022
Çocuk Dostu Alan Personeli
Son Başvuru: 30 Haziran 2022
Finans Uzmanı
Son Başvuru: 30 Haziran 2022
Proje Koordinatörü
Son Başvuru: 30 Haziran 2022
Satış ve Pazarlama Sorumlusu
Son Başvuru: 30 Haziran 2022
Sosyal Medya Uzmanı
Son Başvuru: 30 Haziran 2022
İŞ BAŞVURU FORMUNU KULLAN
Açık pozisyonlardan birine başvuru yapmak için İş Başvuru Formunu kullanabilir ya da özgeçmişinizi ik@multeciler.org.tr adresine gönderebilirsiniz. Mailin KONU kısmına başvurmak istediğiniz pozisyonu yazmayı unutmayınız. CVnizi link olarak değil .doc ya da .pdf formatında gönderiniz. Yalnızca olumlu değerlendirilen başvurulara geri dönüş yapılmaktadır.
İŞ TANIMLARI VE ARANAN NİTELİKLER
Açık Pozisyonlara Ait Aranan Nitelikler, İş Tanımları, Görev ve Sorumluluklar
Toplum Merkezi İdari İşler Sorumlusu
Aranan Nitelikler
- Üniversite mezunu,
- Yönetici düzeyinde en az 1 yıl çalışma deneyimine sahip,
- STK alanında tecrübeli,
- İyi seviyede MS Office programını kullanabilen,
- Tercihen ingilizce bilen,
- Analitik düşünebilen ve çözüm odaklı çalışabilen,
- Zaman yönetimi iyi olan,
- Etkili, yazılı ve sözlü iletişim kurabilen,
- Takım çalışmasına yatkın,
- Görev yeri olan İstanbul Anadolu Yakası’nda – Sultanbeyli’de çalışabilecek adayların başvurularını bekliyoruz.
Görev Tanımı
- Birimlerin çalışmasını takip etmek ve birimlerin aylık raporlarını incelemek,
- Veri İzleme Değerlendirme Birimi üzerinden birimlerin ay/dönem/sene bazlı çalışmalarını incelemek ve geliştirilmesi için geri bildirimde bulunmak,
- Birimlerin çalışmasını takip ederek hazırladığı raporu Yönetim Kurulu’na sunmak,
- Birimlerin çalışma planlamasını, birimlerle birlikte organize etmek ve ilgili birimlerle(Proje Sorumluları, İK vb.) paylaşmak,
- İK Birimi, Finans ve Program Yöneticisi ile birlikte kurumun sürdürülebilirliğinin planlamasını sağlamak,
- Kurumsal Kimlik ve Kurumsal İletişim Süreçlerinin inşası noktasında ilgili birim ile birlikte çalışmak ve kurum görünürlüğünün oluşmasını organize etmek,
- Kurumun tüm idari işler süreçlerinin takibini yapmak ve İdari İşler Sorumlusu’ndan süreçler ile alakalı rapor almak
- Yönetim Kurulu faaliyetlerinin/toplantılarının organizasyonunu yapmak ve ayrıca Yönetim Kurulu sekreteryasını yapmak,
- Akademik araştırma süreçlerini ve yapılan başvuruları takip etmek, yönlendirmek,
- Yönetim Kurulu tarafından alınan kararların ilgili birimlerle paylaşılarak, çalışanlara tebliğ edilmesini sağlamak ve ayrıca başta İK birimi ve birim sorumluları üzerinden olmak üzere bu kararların uygulanma süreçlerini denetlemek,
- Genel Koordinatör’ün verdiği görevleri yerine getirmek ve takip etmek.
Bütçe Planlama ve Raporlama Personeli
Aranan Nitelikler
- Üniversite mezunu,
- En az 1 yıl bütçe/ finans alanında deneyimi olan,
- Matematiksel zeka ve analitik düşünce yönü kuvvetli olan,
- Finansal verileri açık bir şekilde ifade edebilecek sözlü ve yazılı iletişim becerisi sergileyen,
- İngilizceyi aktif olarak yazılı ve sözlü olarak kullanabilen, en az B2 İngilizce bilgisi olan,
- Takım çalışmasına uyumlu,
- MS Office programlarını kullanabilen, Excel bilgisi çok iyi olan,
- Görev yeri olan İstanbul Anadolu Yakası - Sultanbeyli’ de çalışabilecek adayların başvurularını bekliyoruz.
Görev Tanımı
- Bütçe planı yapmak ve takibini gerçekleştirilmesi,
- Aylık harcama planlarının oluşturulması ve kontrollerinin yapılması,
- Finansal raporların kontrol edilmesi,
- Gerekli durumlarda bütçe revizelerinin yapılması,
- Çalışan özlük hakları (maaş, sgk, vergi , kıdem gibi) hesaplamalarına hakim olunması,
- Derneğin finansal konularda gelişimine destek sağlaması,
- Mali İşler Koordinatörüne bağlı olarak çalışmak ve yöneticisinin verdiği işleri yerine getirmek.
Veri İzleme & Değerlendirme Sorumlusu
Aranan Nitelikler
- İlgili alanlardan mezun,
- Alanda en az 1 yıl çalışma deneyimine sahip,
- İleri seviyede Excel programını bilen,
- Tercihen iş zekası alanında bilgi sahibi,
- Analitik düşünebilen ve çözüm odaklı çalışabilen,
- Zamanı iyi yönetebilen,
- Etkili, yazılı ve sözlü iletişim kurabilen,
- İyi seviyede yazılı ve sözlü İngilize bilen ve aktif olarak kullanabilen,
- İletişim yeteneği yüksek,
- Takım çalışmasına yatkın,
- İstanbul Anadolu Yakası - Sultanbeyli’de görev alabilecek adayların başvurularını bekliyoruz.
Görev Tanımı
- İzleme & Değerlendirme Sisteminin ihtiyaçlarını belirlemek, eksiklerini gidermek ve gelişimini sağlamak,
- Projenin gelişimine katkı sağlamak için, yararlanıcı odaklı veri toplama süreçlerinde aktif olarak rol almak,
- Veri toplama süreçlerinde ulaşılan sonuçları ve karşılaşılan zorlukları dönemsel olarak raporlamak,
- Proje ihtiyaçlarına göre raporlama dosyaları hazırlamak ve bunları ilgili birimlerle paylaşmak,
- Proje uygulamalarında kurum ve kurum ortağı personelleriyle birlikte çalışarak proje uygulamalarında yararlanıcıların projeye katılımlarını üst düzeye taşımak,
- Program düzeyinde proje ekibi tarafından ve paydaş kurumlarca üretilecek farklı raporlardan “öğrenme raporları” oluşturmak ve bu öğrenmeler ile ilgili kurum içine sunmak üzere –ihtiyaç durumunda- “sunumlar” hazırlamak,
- Proje ekiplerinin yolladığı raporların takibini yapmak ve gelen bilgileri derlemek,
- Ön değerlendirme, memnuniyet, dağıtım sonrası izleme anketlerinin bulgularını raporlamak,
- İzleme, Değerlendirme, Hesap Verebilme, Öğrenme, Şeffaflık, Veri toplama, Veri girişi, Veri temizliği, Veri analizi vb. konularda –ihtiyaç durumunda- kurum personeline eğitimler vermek.
İş ve Meslek Danışmanı
Sultanbeyli Belediyesi Bilgi Merkezi (BILMER) Uluslararası Çalışma Örgütü (ILO) Türkiye Ofisi ve Sultanbeyli Belediyesi işbirliğinde, esnaf ve sanatkâr işletmelerine yönelik hizmetlerin niteliğinin artırılması ve iletişim kanallarının güçlendirilmesini sağlamayı amaçlar. Sultanbeyli Belediyesi BİLMER, mikro işletme ve çalışanlarının kayıt altına alınmasını teşvik etmeyi amaçlamaktadır.
Aranan Nitelikler
- Sosyal politika ve kırılgan grupların sosyal entegrasyonu alanlarında ulusal düzeyde asgari bir yıllık deneyim sahibi olmak,
- Kırılgan gruplarla, özellikle mültecilerle çalışma deneyimine sahip olmak,
- Yazma becerileri dâhil olmak üzere Arapça ve Türkçe dillerine hâkim olmak (İngilizce de bilmesi tercih sebebi olacaktır),
- İyi iletişim, analitik ve organizasyon becerilerine sahip olmak,
- İstihdam, istihdam hizmetleri, beceri geliştirme ve mesleki eğitim alanında deneyim sahibi olmak tercih sebebidir,
- Geçici koruma altındaki Suriyelilerle çalışma deneyimi tercih sebebidir,
- Uluslararası kuruluşlar, STK'lar ve ulusal kuruluşlar konusunda bilgi ve önceden çalışma deneyimine sahip olmak tercih sebebidir,
- Microsoft Office araçlarına (Word, Excel, Power Point) ve e-posta, Outlook gibi diğer araçlara hâkim olmak,
- En az lisans mezunu olmak.
- B sınıfı ehliyete sahip olmak ve aktif araç kullanmak.
Görev Tanımı
- BILMER ofisinden yararlanan kişilerle görüşme yaparak danışmanlık sağlamak, görüşme formunu düzenlemek ve uygun şekilde arşivlemek,
- Kayıtlılık süreçleri, vergi kaydı, esnaf sicil kaydı, çalışma izni başvuru, ruhsat işlemleri ile ilgili bilgilendirme yapmak ve hibe desteği verilecek işletmelerin evrak işlerini yapmak ve takip etmek
- Çalışma izin başvuruları konusunda kişilere ve işletmelere teknik destek sağlamak,
- Çıraklık eğitimi, mesleki eğitim olanakları, dil eğitimi, sosyal güvenlik, teşvikler gibi konularda yönlendirme yapmak
- BİLMER telefon hattı, WhatsApp ve telegram hatları üzerinden gelen çağrıları yanıtlamak ve kayıt altına almak
- Düzenli olarak sahada işyeri ziyaretleri yapmak, kayıt dışı işletmeleri ve çalışanları tespit ederek ve bu görüşmeleri kayıt altına almak,
- Saha ziyaretlerinde BİLMER Ofisi hizmetleri hakkında bilgilendirme yapmak, danışmanlık hizmeti sağlamak ve bilgilendirme seminerlerine davet etmek,
- Kayıt dışı işletmelere/çalışanlara yönelik Bilgilendirme seminerleri düzenlemek (Arapça ve Türkçe olmak üzere)
- Verilecek finansal destek için ILO tarafından belirlenen seçim kriterlerine uygun olarak uygun işyerlerini belirlemek, talep toplamak ve raporlamak
- Finansal destek verilecek olan işletmelerin resmileşme süreçlerinin bire bir yapılması ve takip edilmesi
- İhtiyaçlar doğrultusunda yararlanıcı kişileri uygun birimlere yönlendirmek,
- Çalışma raporlamaları ve istatistikleri hazırlayarak ilgili kuruluşlara sunmak,
- BİLMER koordinatörü nezaretinde paydaş kuruluşlar ile iletişim kurmak ve ilişkileri geliştirmek,
- Ofis ihtiyaçlarını tespit edip raporlamak,
- BİLMER hizmet sınırları içerisinde talep edilen hizmetleri sağlamak.
- ILO ve Sultanbeyli Belediyesi tarafından düzenlenen eğitimlere katılmak
- BİLMER koordinatörünün verdiği diğer işleri yapmak.
Görsel Sanatlar Öğretmeni
İSTKA Projesi kapsamında çalışma süresi 13 aydır.
Aranan Nitelikler
- Grafik Tasarım bölümünden veya Resim Öğretmenliği bölümünden mezun, Görsel Sanatlar ve Tasarım, Görsel Sanatlar ve Görsel İletişim Tasarımı bölümlerinden birinden mezun, pedagojik formasyona sahip olan,
- Alanında tercihen 2 yıl deneyimi olan,
- Grafik tasarım programlarını öğretebilecek düzeyde iyi bilen,
- İlkokul ve ortaokul düzeyindeki çocuklarla çalışmaya istekli,
- Öğretmenlik mesleğini seven, sorumluluk sahibi,
- İstanbul Anadolu yakası Sultanbeyli’de görev alabilecek adayların başvurularını bekliyoruz.
Görev Tanımı
- Proje kapsamında kurulacak ArtLab atölyelerinin gerçeklestirilmesi, Atölye içerikleri: 3D Çizim Atölyesi, Görsel Efekt Programları Atölyesi DaVinci Resolve, Tasarım Odaklı Düsünme Atölyesi Figma, Dall-e, Draw.io vb., Dijital Kolaj ve Görsel Manipülasyon
- Bilgi ve farkındalık seminerleri içerik hazırlanması ve yürütülmesi
- Haftalık ve aylık rapor hazırlamak
Bilişim Teknolojileri Öğretmeni
İSTKA Projesi kapsamında çalışma süresi 13 aydır.
Aranan Nitelikler
- Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun,
- En az 2 senelik ilkokul veya ortaokul öğrencileriyle çalışma deneyimine sahip,
- Mesleği ile ilgili gelişmelerden haberdar olabilen,Robotik ve kodlama alanına hakim,
- Çağdaş eğitim yöntem ve teknolojilerini kullanabilen,
- İletişim becerisi yüksek,
- Öğrenmeye ve gelişime açık,
- Diğer öğretmenlerle işbirliği içinde ve uyumlu olarak çalışan,
- Öğretmenlik mesleğini seven,
- Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış,
- İstanbul Anadolu yakası Sultanbeyli’de görev alabilecek adayların başvurularını bekliyoruz.
Görev Tanımı
- Proje kapsamında kurulacak MakerLab atölyelerinin gerçeklestirilmesi, Atölye içerikleri: Robotik, Kodlama, Algoritma, Arduino, Scratch, Scratch JR, Bilgisayarsız Robotik Kodlama
- Bilgi ve farkındalık seminerleri içerik hazırlama ve yürütülmesinden sorumlu olmak,
- Öğrenciler ve velilerle bireysel görüşmeler yapmak,
- Haftalık ve aylık rapor hazırlamak
STEM Eğitmeni
İSTKA Projesi kapsamında çalışma süresi 13 aydır.
Aranan Nitelikler
- Okul öncesi öğretmenliği, Sınıf öğretmenliği veya Çocuk gelişimi mezunu
- Tercihen alanında min. 1 yıl deneyimli,
- Tercihen STEM eğitimiyle ilgili sertifikalara sahip
- Okul öncesi eğitim modellerini ve alternatif yaklaşımları bilen,mesleki çalışmaları güncel olarak takip eden,
- Kurumsal çalışma ortamına uyum sağlayabilecek,
- Analitik düşünme becerisine sahip, araştırmacı yönü gelişmiş,yenilikleri takip eden,
- İnsan ilişkilerinde başarılı ve takım çalışmasına uyum sağlayabilen,
- İstanbul Anadolu yakası Sultanbeyli’de görev alabilecek adayların başvurularını bekliyoruz.
Görev Tanımı
- Anaokulu öğrencilerine STEM Egitimleri kapsamında çalışacaktır; Matematik, Fen Bilimleri, Tekonoji ve Mühendislik alanlarında.
STEM Eğitimleri Sorumlusu
İSTKA Projesi kapsamında çalışma süresi 13 aydır.
Aranan Nitelikler
- Üniversitelerin Okul öncesi öğretmenliği bölümünden mezun veya önlisans çocuk gelişimi alanından mezun,
- Alanında en az 3 yıl tecrübeli,
- STEM eğitimiyle ilgili sertifikalara sahip
- MEB'e bağlı özel veya devlet okullarında en az 2 yıl müdür olarak çalışma deneyimi olan,
- Problem çözme, güçlü koordinasyon ve organizasyon becerisi olan,
- Okulun genel idari sorumluluğunu yerine getirebilecek,
- Öğrenme odaklı ve yenilikleri takip eden,
- Kriz yönetimi konusunda etkin çözümler üretebilen,
- Çağdaş eğitim yöntem ve teknolojilerini kullanabilen,
- Ekip çalışmasına yatkın, dinamik, sözlü ve yazılı iletişim becerisi kuvvetli,
- İstanbul Anadolu yakası Sultanbeyli’de görev alabilecek adayların başvurularını bekliyoruz.
Görev Tanımı
- Proje kapsamında okul öncesi çağda bulunan çocuklara verilecek STEM egitimleri müfredat hazırlamak,
- Eğitmenlerin takibini ve koordinasyonunu sağlamak,
- Hedeflenen öğrenci sayısına ulaşılmasını sağlamak,
- Faaliyetin sosyal etkisinin maksimum seviyede gerçekleştirilmesini sağlamak,
- Haftalık ve aylık rapor hazırlamak
Arapça Tercüman
Uluslararası Göç Politikaları Geliştirme Merkezi (ICMPD) tarafından uygulanan ve T.C Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı Kalkınma Ajansları Genel Müdürlüğü koordinasyonuyla yürütülen “Sürdürülebilir Sosyo-Ekonomik Uyum için Girişimcilik Kapasitelerinin Geliştirilmesi” (ENHANCER) hibe desteği ile el emeğini geçim kaynağına çevirmek isteyen Sultanbeyli halkının kullanımına sunulmak üzere yeme içme üretimi alanında ortak kullanım tesisi olarak “MUTFAK” kurulacaktır.
Proje süresi 15 aydır. Proje Kapsamında Gıda Girişimciliği Eğitimleri, Kooperatifçilik Eğitimleri, Seminerler, Uzmanlık Eğitimleri (Aşçılık, Pastacılık), Temel Mutfak, Türk Mutfağı ve Uluslararası Mutfak Uygulamaları eğitimleri düzenlenecektir.
Aranan Nitelikler
- İlgili alanda en az 1 yıl tecrübeli
- T.C. Vatandaşlığı olan
- En az B2 seviye Türkçe bilen (gramer kurallarına hakim ve dikkat eden)
- Yazılı ve sözlü olarak Arapça’ya hakim, aktif kullanabilen
- Arapça’da gündelik lisanı/ammeceyi konuşabilen
- Yoğun iş temposuna ayak uydurabilecek
- İletişim yeteneği yüksek,
- Ekip çalışmasına yatkın,
- İstanbul Anadolu yakası Sultanbeyli’de görev alabilecek adayların başvurularını bekliyoruz.
Görev Tanımı
- Bağlı olduğu birim yöneticisi tarafından verilen rapor ve gerekli evrakların çevirisini yapmak.
- Kurum tarafından hazırlanan materyallerin ve metinlerin çevirisini yapmak,
- Kurumun yazı, belge, elektronik posta gibi alanlarda ihtiyaç duyduğu çevirileri yapmak,
- Birimin kurumsal vizyon, misyon ve etik kurallara bağlı faaliyet göstermesine katkıda bulunmak
- Kuruma gelen danışanlara(yönlendirilmeleri konusunda) dil desteği sağlamak,
- Kurum ilgili personeli ile birlikte görüşmelere(seans, vaka görüşmeleri, ön görüşmelere, değerlendirme görüşmeleri, toplantılar vb.) katılıp, çeviri desteği sağlamak.
- Yapılacak toplantılarda/görüşmelerde görevlendirilme dahilinde ardıl çeviri yapmak
- Saha çalışmalarına (hane ziyaretleri, etkinlikler, eğitimler, Adliye/İl Göç İdaresi/Emniyet Müdürlükleri/hastaneler/okullar vb. resmi kurum eşlikleri, resmi toplantılar, diğer kurumlarla birlikte gerçekleştirilen çalışmalar vb) katılım sağlama ve çeviri desteğinde bulunma
- Talep edilmesi durumunda, başta sosyal medya birimi olmak üzere diğer birimlere gerek sözlü gerekse yazılı çeviri noktasında destek vermek.
Aşçı
Uluslararası Göç Politikaları Geliştirme Merkezi (ICMPD) tarafından uygulanan ve T.C Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı Kalkınma Ajansları Genel Müdürlüğü koordinasyonuyla yürütülen “Sürdürülebilir Sosyo-Ekonomik Uyum için Girişimcilik Kapasitelerinin Geliştirilmesi” (ENHANCER) hibe desteği ile el emeğini geçim kaynağına çevirmek isteyen Sultanbeyli halkının kullanımına sunulmak üzere yeme içme üretimi alanında ortak kullanım tesisi olarak “MUTFAK” kurulacaktır.
Proje süresi 15 aydır. Proje Kapsamında Gıda Girişimciliği Eğitimleri, Kooperatifçilik Eğitimleri, Seminerler, Uzmanlık Eğitimleri (Aşçılık, Pastacılık), Temel Mutfak, Türk Mutfağı ve Uluslararası Mutfak Uygulamaları eğitimleri düzenlenecektir.
Aranan Nitelikler
- Alanıyla ilgili mesleki eğitimini tamamlamış,
- Türk ve Dünya Mutfağı deneyimi olan, Tercihen usta öğreticilik belgesine sahip.
- Mutfak konusunda kalite standartlarına önem veren ve hijyen kuralları hakkında bilgi sahibi,
- Takım çalışmasına yatkın ve kendini geliştirmeye açık,
- İletişim yeteneği yüksek,
- Çözümcül düşünebilen,
- İstanbul Anadolu yakası Sultanbeyli’de görev alabilecek adayların başvurularını bekliyoruz.
Çocuk Dostu Alan Personeli
Uluslararası Göç Politikaları Geliştirme Merkezi (ICMPD) tarafından uygulanan ve T.C Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı Kalkınma Ajansları Genel Müdürlüğü koordinasyonuyla yürütülen “Sürdürülebilir Sosyo-Ekonomik Uyum için Girişimcilik Kapasitelerinin Geliştirilmesi” (ENHANCER) hibe desteği ile el emeğini geçim kaynağına çevirmek isteyen Sultanbeyli halkının kullanımına sunulmak üzere yeme içme üretimi alanında ortak kullanım tesisi olarak “MUTFAK” kurulacaktır.
Proje süresi 15 aydır. Proje Kapsamında Gıda Girişimciliği Eğitimleri, Kooperatifçilik Eğitimleri, Seminerler, Uzmanlık Eğitimleri (Aşçılık, Pastacılık), Temel Mutfak, Türk Mutfağı ve Uluslararası Mutfak Uygulamaları eğitimleri düzenlenecektir.
Aranan Nitelikler
- En az önlisans Çocuk Gelişimi bölümünden mezun,
- Alanında en az 2 yıl deneyimli
- Sonuç odaklı, problem çözme yaklaşımıyla hareket eden
- Sorumluluk bilinci yüksek
- İstanbul Anadolu yakası Sultanbeyli’de görev alabilecek adayların başvurularını bekliyoruz.
Görev Tanımı
- Çocukları ailelerinden teslim almak, çıkışta ailelerine teslim etmek (ebeveyn yerine gelen kişilere çocuğu teslim etmeden önce, mutlaka ebeveyn onayı alınması ve gelen kişinin kimlik teyidini yapması gerekmektedir.),
- Çocukların gelişim sürecini takip etmek,
- Çocuklara el yıkama, tuvalet, ayakkabı giyme gereksinimlerinde ihtiyaç halinde rehberlik etmek,
- Beraber çalıştığı bakıcılara yol göstermek,
- Çocuk Dostu Alan’ın yıllık/aylık/günlük planlamasını yapmak
- Çocuk Dostu Alan’ın temizliğine ve düzenine destek vermek(sınıflar, oyun alanları), genel durumunun takibini/kontrolünü sağlamak,
- Çocuk Dostu Alan’daki eksik(kırtasiye, temizlik vs.)malzemelerin takibini yapmak ve ilgili proje koordinatörüne iletmek,
- Çocuk Dostu Alan’da bulunduğu süre boyunca, çocukların güvenliğinden sorumlu olmak.
- Gelen ebeveynlere/vasilere/çocuklara kurum içi yönlendirme noktasında destek sağlamak
- Gerektiğinde çocuklara yiyecek-içecek servisi olduğunda destek vermek.
- Talep edilmesi durumunda Çocuk Dostu Alan faaliyetlerine ilişkin rapor hazırlamak,
Finans Uzmanı
Uluslararası Göç Politikaları Geliştirme Merkezi (ICMPD) tarafından uygulanan ve T.C Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı Kalkınma Ajansları Genel Müdürlüğü koordinasyonuyla yürütülen “Sürdürülebilir Sosyo-Ekonomik Uyum için Girişimcilik Kapasitelerinin Geliştirilmesi” (ENHANCER) hibe desteği ile el emeğini geçim kaynağına çevirmek isteyen Sultanbeyli halkının kullanımına sunulmak üzere yeme içme üretimi alanında ortak kullanım tesisi olarak “MUTFAK” kurulacaktır.
Proje süresi 15 aydır. Proje Kapsamında Gıda Girişimciliği Eğitimleri, Kooperatifçilik Eğitimleri, Seminerler, Uzmanlık Eğitimleri (Aşçılık, Pastacılık), Temel Mutfak, Türk Mutfağı ve Uluslararası Mutfak Uygulamaları eğitimleri düzenlenecektir.
Aranan Nitelikler
- Üniversitelerin ilgili alanlarından mezun
- Yazılı ve sözlü olarak ileri derecede İngilizce bilen
- Finans yönetimi alanında deneyimli, Tercihen AB Projelerinde deneyimli,
- Kamu ile çalışma deneyimi olan,
- Kurum içi ve dışı raporlama konusunda deneyimli
- Takım çalışmasına yatkın ve iletişim becerisi kuvvetli
- MS Office Programlarına hakim (Çok iyi seviyede Excel bilmesi gerekiyor)
- Sonuç odaklı, problem çözme yaklaşımıyla hareket eden
- Sorumluluk bilinci yüksek
- İstanbul Anadolu yakası Sultanbeyli’de görev alabilecek adayların başvurularını bekliyoruz.
Görev Tanımı
- Finansal dokümantasyon ve proje bütçelerinin takibinde Genel Koordinatör ve/veya onun atadığı ilgili sorumlu ile birlikte çalışmak,
- Tüm finansal dokümanların dijital ve dökümantasyon arşivlenmesinin kontrolünü sağlamak(Finans Asistanının),
- Muhasebe ve Satın Alma çalışanlarının kurumsal alanlarına dair kurumsal dökümanlarının projelere uygunluğunu denetlemek ve onaylamak,
- Personel maaşlarının ödenmesini sağlamak,
- Kurumun ve/veya projelerin finansal analizini yapmak,
- Bankalar ile günlük operasyonel süreçlerin yürütülmesinden sorumlu olmak,
- Kurum harcamalarını ve ödemelerini(Genel Koordinatör onayı dahil onay süreçleri vb.), harcama dokümantasyonunu takip etmek,
- Kurumun bütün finansal süreçlerinin yürütülmesinden sorumlu olmak,
- Gerek projelerin, gerekse kurumun finansal denetim süreçlerinde sorumlu olarak yer almak,
- Partnerlerle finansal iletişimi yürütmek.
- Finansal raporlama yapmak,
Proje Koordinatörü
Uluslararası Göç Politikaları Geliştirme Merkezi (ICMPD) tarafından uygulanan ve T.C Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı Kalkınma Ajansları Genel Müdürlüğü koordinasyonuyla yürütülen “Sürdürülebilir Sosyo-Ekonomik Uyum için Girişimcilik Kapasitelerinin Geliştirilmesi” (ENHANCER) hibe desteği ile el emeğini geçim kaynağına çevirmek isteyen Sultanbeyli halkının kullanımına sunulmak üzere yeme içme üretimi alanında ortak kullanım tesisi olarak “MUTFAK” kurulacaktır.
Proje süresi 15 aydır. Proje Kapsamında Gıda Girişimciliği Eğitimleri, Kooperatifçilik Eğitimleri, Seminerler, Uzmanlık Eğitimleri (Aşçılık, Pastacılık), Temel Mutfak, Türk Mutfağı ve Uluslararası Mutfak Uygulamaları eğitimleri düzenlenecektir.
Aranan Nitelikler
- Üniversitelerin ilgili alanlarından mezun
- Yazılı ve sözlü olarak ileri derecede İngilizce bilen
- Proje yönetimi alanında deneyimli, Tercihen AB Proje yönetimi konusunda deneyimli,
- Kurum içi ve dışı raporlama konusunda deneyimli
- Takım çalışmasına yatkın ve iletişim becerisi kuvvetli
- MS Office Programlarına hakim
- Sonuç odaklı, problem çözme yaklaşımıyla hareket eden
- Sorumluluk bilinci yüksek
- İstanbul Anadolu yakası Sultanbeyli’de görev alabilecek adayların başvurularını bekliyoruz.
Görev Tanımı
- Proje faaliyetlerinin koordinasyonunu, planlamasını ve denetimini desteklemek, sözleşme koşullarının yerine getirilmesini sağlamak
- Onaylanan çalışma planlarına göre projenin ilerleyişini izlemek
- Proje faaliyetlerinin bütçe kontrolünü yapmak
- Proje kapsamında yapılan satın alma talebini ilgili departmana iletmek ve takibini yapmak
- Proje raporunun aylık olarak hazırlanıp iletilmesini sağlamak (hem İngilizce hem de Türkçe olarak hazırlanacaktır),
- Proje hedeflerini aylık ve yıllık olarak takip etmek,
- Aylık proje ekibi toplantılarını yapmak, toplantı tutanaklarını hazırlamak,
- Proje denetim faaliyetlerinin koordinasyonunu sağlamak.
- Kurumun ve donörün istediği raporlamaları yapmak ve takip etmek
- Danışmanlar tarafından verilen hizmetlerin ve hazırlanan raporların kontrolünü yapmak
- Proje çalışanlarıyla birlikte iş planı yapmak ve uygulamak
- Proje belgelerinin uygunluğunun kontrolünü yapmak
- Projenin görünürlüğüne katkıda bulunmak
Satış ve Pazarlama Sorumlusu
Uluslararası Göç Politikaları Geliştirme Merkezi (ICMPD) tarafından uygulanan ve T.C Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı Kalkınma Ajansları Genel Müdürlüğü koordinasyonuyla yürütülen “Sürdürülebilir Sosyo-Ekonomik Uyum için Girişimcilik Kapasitelerinin Geliştirilmesi” (ENHANCER) hibe desteği ile el emeğini geçim kaynağına çevirmek isteyen Sultanbeyli halkının kullanımına sunulmak üzere yeme içme üretimi alanında ortak kullanım tesisi olarak “MUTFAK” kurulacaktır.
Proje süresi 15 aydır. Proje Kapsamında Gıda Girişimciliği Eğitimleri, Kooperatifçilik Eğitimleri, Seminerler, Uzmanlık Eğitimleri (Aşçılık, Pastacılık), Temel Mutfak, Türk Mutfağı ve Uluslararası Mutfak Uygulamaları eğitimleri düzenlenecektir.
Aranan Nitelikler
- Üniversitelerin 4 yıllık işletme, iletişim veya Pazarlama bölümlerinden mezun,
- Satış ve Pazarlama konusunda tercihen en az 1 yıl deneyimi olan,
- Pazarlama dünyasındaki trendleri yakından takip eden,
- Ürün satışlarının artmasına yönelik hem dijital pazarlama hem de işbirlikleri yürütebilecek,
- Sosyal medyayı aktif olarak kullanan, takip eden ve araştırmayı seven,
- Yaratıcı, yenilikçi, analitik bakış açısına sahip, ikna kabiliyeti yüksek
- İnsan ilişkilerinde başarılı, pozitif, uyumlu,
- Sunum ve raporlama becerisi yüksek,
- MS Office uygulamalarına hakim,
- Ekip çalışmasına yatkın,
- İstanbul Anadolu yakası Sultanbeyli’de görev alabilecek adayların başvurularını bekliyoruz.
Sosyal Medya Uzmanı
Uluslararası Göç Politikaları Geliştirme Merkezi (ICMPD) tarafından uygulanan ve T.C Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı Kalkınma Ajansları Genel Müdürlüğü koordinasyonuyla yürütülen “Sürdürülebilir Sosyo-Ekonomik Uyum için Girişimcilik Kapasitelerinin Geliştirilmesi” (ENHANCER) hibe desteği ile el emeğini geçim kaynağına çevirmek isteyen Sultanbeyli halkının kullanımına sunulmak üzere yeme içme üretimi alanında ortak kullanım tesisi olarak “MUTFAK” kurulacaktır.
Proje süresi 15 aydır. Proje Kapsamında Gıda Girişimciliği Eğitimleri, Kooperatifçilik Eğitimleri, Seminerler, Uzmanlık Eğitimleri (Aşçılık, Pastacılık), Temel Mutfak, Türk Mutfağı ve Uluslararası Mutfak Uygulamaları eğitimleri düzenlenecektir.
Aranan Nitelikler
- Üniversitelerin lisans programlarından mezun,
- Sosyal Medya alanında en az 2-3 yıl deneyimli,
- Türkçe dil bilgisine hakim ve imla kurallarını bilen,
- Yönettiği hesaplarda analiz ve raporlama yapabilen,
- Etkin iletişim becerilerine sahip,
- Adobe Photoshop, Illustrator programlarında görsel içerik üretebilen,
- Facebook, Twitter, Instagram, Youtube gibi kanallarda hesap yönetiminde deneyim sahibi, dinamiklere hakim, yenilikleri yakından takip eden,
- Sosyal medya reklam yönetimi panellerine hakim,
- Zaman yönetimi konuda disiplinli,
- Sektördeki yeni trendleri takip edip, yönettiği hesaplara uygulayabilecek,
- Yaratıcı fikirler oluşturarak bunları sunuma dökebilecek,
- Dijital Pazarlama konusuna meraklı ve kendini geliştirmeye açık,
- Yönettiği hesapların sosyal medya stratejilerine uygun özgün fikirler üretebilecek,
- Takım çalışmasına yatkın, enerjisi yüksek, çözüm ve sonuç odaklı çalışabilen.
- İstanbul Anadolu yakası Sultanbeyli’de görev alabilecek adayların başvurularını bekliyoruz.
Görev Tanımı
- Sosyal medya hesaplarına düzenli içerik girişleri yapmak ve bu sosyal medya hesaplarından gelen geri bildirimlere kurum/marka diline uygun olarak dönüş sağlamak.
- Facebook, Instagram, Twitter vb. sosyal medya hesaplarının yönetimi, içerik geliştirmesi yaparak sitedeki içeriklerin düzenlemesini sağlamak,
- Sitede ve herhangi bir platformda dernek imajına uygun bir şekilde içerik üreterek paylaşım yapmak,
- Online monitoring yaparak proje imajının sosyal platformlarda yönetilmesini sağlamak,
- Projeye ait web sitesinin yazılımını ve tasarımını geliştirmek
- Projeyenin kurumsal bilgilerini ve faaliyetlerini internet sitesinde paylaşmak, sitenin içeriğini yönetmek
- SEO çalışmaları yapmak
- Afiş ve broşür tasarlamak, kurumsal kimlik çalışmalarını yürütmek
- Adwords yönetimi
- Aylık olarak ya da yönetici tarafından belirlenen aralıklarla yöneticilere raporlama yapmak.