AÇIK POZİSYONLAR
Savaş başta olmak üzere çeşitli sebeplerle ülkesinden ayrılmak zorunda kalan göçmenlerin sorunlarına çözüm üretmek amacıyla 2014 yılında kurulan Mülteciler ve Sığınmacılar Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği çalışma arkadaşları arıyor. Dünyada göç alanında faaliyet gösteren kurumlar içerisinde en iyi örnekler arasında gösterilen Mülteciler ve Sığınmacılar Derneği’nde görev alarak çalışmalarımıza katkı sunabilir ve tecrübenizi artırabilirsiniz. 24 farklı alanda yürüttüğümüz faaliyetler, ulusal ve uluslararası fon sağlayıcılarla yaptığımız iş birlikleri ve alanında uzman değerli çalışma arkadaşlarımızla hizmetlerimizi geliştirmeye gayret ediyoruz.
AÇIK POZİSYONLAR
Başvuru yapabileceğiniz açık pozisyonlar ve son başvuru tarihleri…
HIZLI BAKIŞ
Satış ve Pazarlama Sorumlusu
Son Başvuru: 31 Aralık 2024
Proje Sorumlusu
Son Başvuru: 31 Ekim 2024
Psikolog
Son Başvuru: 15 Şubat 2024
Klinik Psikolog
Son Başvuru: 15 Şubat 2024
Veri İzleme ve Değerlendirme Personeli
Son Başvuru: 31 Ekim 2023
İş ve Meslek Danışmanı
Son Başvuru: 31 Ekim 2023
Dijital Medya Personeli
Son Başvuru: 31 Ekim 2023
İŞ BAŞVURU FORMUNU KULLAN
Açık pozisyonlardan birine başvuru yapmak için İş Başvuru Formunu kullanabilir ya da özgeçmişinizi ik@multeciler.org.tr adresine gönderebilirsiniz. Mailin KONU kısmına başvurmak istediğiniz pozisyonu yazmayı unutmayınız. CVnizi link olarak değil .doc ya da .pdf formatında gönderiniz. Yalnızca olumlu değerlendirilen başvurulara geri dönüş yapılmaktadır.
İŞ TANIMLARI VE ARANAN NİTELİKLER
Açık Pozisyonlara Ait Aranan Nitelikler, İş Tanımları, Görev ve Sorumluluklar
Proje Sorumlusu
Aranan Nitelikler
- Üniversite mezunu,
- İyi seviyede İngilizce bilen ve aktif olarak kullanabilen,
- Proje yönetimi alanında en az 1 yıl deneyim sahibi olmak,
- Seyahat engeli olmayan,
- MS Office programlarına hakim,
- Ekip çalışmasına yatkın ve pozitif iletişim kurabilmek,
- Kurum içi ve dışı etkinlikler ile saha çalışmalarına katılabilecek,
- İstanbul Anadolu yakasında, Sultanbeyli'de çalışabilecek adayların başvurularını bekliyoruz.
Görev Tanımı
- Proje faaliyetlerinin koordinasyonunu, planlamasını ve denetimini desteklemek, sözleşme koşullarının yerine getirilmesini sağlamak,
- Onaylanan çalışma planlarına göre projenin ilerleyişini izlemek,
- Proje bütçe kontrollerini düzenli olarak yapmak ve raporlamak,
- Proje kapsamında yapılan satın alma talebini ilgili departmana iletmek ve takibini yapmak,
- Türkçe ve İngilizce olarak proje raporlarını aylık olarak hazırlayıp sunmak.
- Proje hedeflerini aylık ve yıllık olarak takip etmek,
- Aylık proje ekibi toplantılarını yapmak, toplantı tutanaklarını hazırlamak,
- Proje denetim faaliyetlerinin koordinasyonunu sağlamak,
- Kurumun ve donörün istediği raporlamaları yapmak ve takip etmek,
- Danışmanlar tarafından verilen hizmetlerin ve hazırlanan raporların kontrolünü yapmak,
- Proje çalışanlarıyla birlikte iş planı yapmak ve uygulamak,
- Proje belgelerinin uygunluk kontrolünü yapmak ve gerekli iyileştirmeleri önermek,
- Projenin görünürlüğüne katkıda bulunmak.
Psikolog
Aranan Nitelikler
- Üniversitenin ilgili bölümünden (Psikoloji) mezun olmak.
- Alanda 1-2 yıl çalışma deneyimine sahip olmak.
- Tercihen çocuk ve ergen terapilerinden herhangi birini çalışabiliyor olmak.
- İletişim yeteneği yüksek olmak.
- MS Office programlarını iyi derecede kullanabilmek.
- Takım çalışmasına yatkın olmak.
- Multidisipliner çalışmaya yatkın olmak.
- Anadolu yakasında herhangi bir yerde çalışma esnekliğine sahip olmak.
- Tercihen Göç ve Sığınmacılık alanında çalışmış olmak.
- • Tercihen Arapça bilmek.
Görev Tanımı
- Bireysel danışmanlık seansları, grup seansları, PSS aktiviteleri (farkındalık eğitimleri, öz bakım çalışmaları vs.) ve kapsamlı rehabilitasyon sağlamak,
- Gerektiğinde vakalar için saha çalışmalarını yürütmek,
- Yönlendirilen bireylerin psikolojik değerlendirmelerini yapmak, seanslarını planlamak ve gerçekleştirmek, süreci takip etmek,
- Tüm vakaların gizliliğini korumak,
- Eğitimini ve sertifikasını aldığı testleri ve teknikleri uygulamak,
- Test sonuçlarını uzman psikolog, psikiyatr, hekim ya da testi talep eden kurumlarla paylaşmak,
- Yapılan çalışmaları periyodik olarak raporlamak,
- Periyodik toplantılara, süpervizyon çalışmalarına katılmak.
Klinik Psikolog
Aranan Nitelikler
- Üniversitelerin Psikoloji bölümlerinden mezun ve Klinik Psikoloji alanında yüksek lisans yapmış olmak.
- Alanda 1-2 yıl çalışma deneyimine sahip olmak.
- İletişim yeteneği yüksek olmak.
- MS Office programlarını iyi derecede kullanabilmek.
- Takım çalışmasına yatkın olmak.
- Multidisipliner çalışmaya yatkın olmak.
- Neden ve sonuç ilişkisi kurabilmek.
- Anadolu yakasında herhangi bir yerde çalışma esnekliğine sahip olmak.
- Tercihen EMDR terapi eğitimi almış olmak.
- Tercihen Göç ve Sığınmacılık alanında çalışmış olmak.
- Tercihen Arapça bilmek.
Görev Tanımı
- Yönlendirilen bireylerin psikolojik değerlendirmelerini yapmak, seanslarını planlamak ve gerçekleştirmek, süreci takip etmek,
- Özel ihtiyaçlara yönelik psikolojik destek sağlamak,
- Bireysel danışmanlık seansları, grup seansları, PSS aktiviteleri (farkındalık eğitimleri, özbakım çalışmaları vs.) ve kapsamlı rehabilitasyon sağlamak,
- Meslektaşlar ve alandaki diğer meslek mensupları ile iş birliği içinde çalışmak,
- Gerektiğinde vakalar için saha çalışmalarını yürütmek,
- İlgililere danışarak vakaların psikiyatrist yönlendirmesini yapmak,
- Tüm vakaların gizliğini korumak,
- Eğitimini ve sertifikasını aldığı testleri ve teknikleri uygulamak,
- Test sonuçlarını uzman psikolog, psikiyatr, hekim ya da testi talep eden kurumlarla paylaşmak,
- Yapılan çalışmaları periyodik olarak raporlamak,
- Periyodik toplantılara, süpervizyon çalışmalarına katılmak.
Gıda Mühendisi
Aranan Nitelikler
- Üniversitelerin Gıda Mühendisliği bölümünden mezun,
- Mutfak ve restoran alanlarında tecrübeli,
- Gıda Güvenliği ve Yönetim Sistemlerinde (ISO 9001:22000-2000, HACCP, Hijyen gibi) konularda bilgi ve deneyim sahibi,
- Planlama ve organizasyon yeteneği gelişmiş,
- İletişim becerileri güçlü, iş takibi konusunda dikkatli, sistem odaklı çalışabilen, sorumluluk sahibi,
- Ekip çalışmasına yatkın,
- MS Office programlarına hakim.
Görev Tanımı
- Hammaddelerin ve üretilen ürünlerin kalitesini ve standartlarını belirlemek ve denetlemek,
- Sahip olduğumuz tüm üretim yerlerinde hijyen standartlarına ve gıda güvenliğine uygun üretim yapılmasını sağlamak ve denetlenmek. Bu konudaki gerekli yazılı prosedürleri oluşturmak, uygulanmasını denetlemek,
- Gıdaların nakliye koşullarını ve depolardaki saklama koşullarını oluşturmak, denetlemek ve iyileştirmek,
- İşletmenin üretim ve insan kapasitesinin performansını ölçmek. İzlenebilir ve hesap verilebilir bir sistem geliştirmek,
- İhtiyaca göre yeni ürün geliştirmek,
- Ürün reçetelerini (lezzet, maliyet, müşteri talebi vb.) ihtiyaca göre düzenlemek ve geliştirmek,
- Ürünlerin reçetelere göre hazırlanıp hazırlanmadığının kontrolünü gerçekleştirmek,
- Mevcut ekipmanların durumunu değerlendirmek, üretim sistemini geliştirmek için doğru ve uygun ekipmanları araştırmak ve belirlemek.,
- Kalite belgelendirmeleri için çalışmalar yürütmek.
Veri İzleme ve Değerlendirme Personeli
Aranan Nitelikler
- Üniversitelerin Sosyal Bilimler, Mühendislik, iktisadi-İdari Bilimler, İstatistik bölümlerinin birinden mezun veya bu alanlarda yüksek lisans derecesine sahip olmak,
- Veri İzleme ve Değerlendirme Birimine bağlı olarak mevcut projelerin uygulanması için hedef kitlenin bilgi güncellemelerini takip edebilmek ve iş geliştirilmesine destek verebilecek düzeyde proje yürütme bilgisine sahip olmak,
- Tercihen iş zekâsı uygulamaları üzerinde çalışmış olmak,
- İyi derecede MS Office (Word, Excel, PowerPoint), özellikle Excel kullanım bilgisine sahip olmak,
- Tercihen temel düzeyde SQL bilgisine sahip,
- Tercihen Temel düzey SPSS bilgisi olan (SPSS’te veri transferi, veri kodlama, hesaplama ve koşul oluşturabilmek),
- Anket uygulamalarına hakim olmak,
- KVKK alanında bilgi sahibi olmak,
- Tercihen iyi seviyede İngilizce bilmek,
- Raporlama, dokümantasyon bilgisine sahip veya bu alanlarda kendini geliştirmeye açık olmak,
- İzleme- değerlendirme alanında tecrübe sahibi olmak,
- Anket teknikleri ve analiz konularına hakim ve ilgili programları kullanabilmek.,
- Sayısal raporlama, takip yapmak ve alan geliştirmeleri konularında istekli olmak,
- İş ve zaman takibini titizlikle yürüterek bağlı bulunduğu ilgili birim yöneticisinin bilgi akışını eksiksiz sağlayabilecek derece sorumluluk sahibi olmak,
- Düzenli, titiz, sorumluluk sahibi olmak ve esnek çalışmaya uyum sağlayabilmek,
- Ulusal / Uluslararası sivil toplum kuruluşlarında çalışmış veya çalışabilecek yeterliliğe sahip olmak (gönüllülük deneyimine sahip olmak tercih sebebidir),
Görev Tanımı
- Veri İzleme & Değerlendirme Sistemi dahilinde devam etmekte olan tüm veri süreçlerinin ihtiyaçlarını belirlemek, eksiklerini gidermek ve gelişimini sağlamak,
- Veri toplama süreçlerinde ulaşılan sonuçları ve karşılaşılan zorlukları dönemsel olarak raporlamak,
- Proje Geliştirme Birimi ve program ekibi tarafından, yazılmakta/geliştirilmekte olan projeler ile ilgili, talep edilen verilerin iletilmesi ve talep olması durumunda yazılma sürecine veri ile alakalı destek verilmesi,
- İzleme, Değerlendirme, Hesap Verebilme, Öğrenme, Şeffaflık, Veri toplama, Veri girişi, Veri temizliği, Veri analizi vb. konularda kurum personeline eğitimler vermek,
- SUKOM sisteminin kullanımı ile alakalı, döngüsel eğitimler düzenlemek,
- SUKOM sisteminin ve kuruma ait alt uygulamaların geliştirilmesi sürecine aktif olarak katılmak,
- Birimlerle/birim yöneticileri ile toplantılar gerçekleştirerek ihtiyaç duyulan modüllerin ve alanların tespitini sağlamak ve sisteme entegre edilmesi için gerekli çalışmalara katılım sağlamak,
- Veri alanına yönelik literatürün taranması ve gelişmelerin takip edilmesi ile kurumsal olarak uygulamaya konulmasını sağlamak,
- Ulusal KVKK konusundaki gündemi/yenilikleri/revizeleri inceleyerek, gerçekleşen değişiklikleri uygulamaya almak,
- Görevlendirme yapıldığında kurum içi/kurum dışı toplantılarda kurumu ve birimi temsil etmek,
- Ay sonlarında ve / veya talep edilen periyotlarda Dijital Medya Servisine ilgili verileri iletmek,
- Proje uygulamalarında kurum ve partner kurum personelleri ile birlikte çalışarak proje uygulamalarına müracaatçıların katılımlarını hedef bazlı incelemek; analiz etmek ve katılım sürecinin geliştirilmesine destek vermek,
- Veri Giriş Personeli’nin iş takibini gerçekleştirmek, ihtiyaç duyulması durumunda geri bildirim vererek hataların en aza indirgenmesini sağlamak,
- Birimlere dair verilerin (seans / müracaatçı / alınan işlem sayıları, hata oranları vb.) aylık olarak incelenmesi, bu konuda rapor hazırlanarak ilgili personel/birim sorumlusu/ilgili yöneticiye sunulması,
- Verilerin güncelliğini sağlamak için, kurumsal veri takibini gerçekleştirmek,
- SUKOM sistemi aylık verilerini rapor olarak, Program Yönetimi Direktörüne iletmek,
- Birimlerin / çalışanların girdiği verileri inceleyerek hataları en aza indirgemeleri ve / veya iş geliştirme süreçleri için geri bildirim raporları hazırlamak ve ilgili proje takip ve koordinasyon personeline iletmek,
- Personellerin yapmış oldukları verilerin takibini yapmak ve gelen bilgileri derlemek,
- Aylık olarak, projelerin istediği formatta proje raporlarının hazırlanması ve belirlenen son tarihten bir gün önce ilgili proje takip ve koordinasyon personeli ile paylaşılması,
- Çalışmalarını Program Yönetimi politikası ve birimin ilgili prosedürlerine göre yürütmek,
İş ve Meslek Danışmanı
Aranan Nitelikler
- Sosyal politika ve kırılgan grupların sosyal entegrasyonu alanlarında ulusal düzeyde asgari bir yıllık deneyim sahibi olmak,
- Kırılgan gruplarla, özellikle mültecilerle çalışma deneyimine sahip olmak,
- Yazma becerileri dâhil olmak üzere Arapça ve Türkçe dillerine hâkim olmak (İngilizce de bilmesi tercih sebebi olacaktır),
- Türk vatandaşlığına sahip,
- İyi iletişim, analitik ve organizasyon becerilerine sahip olmak,
- İstihdam, istihdam hizmetleri, beceri geliştirme ve mesleki eğitim alanında deneyim sahibi olmak tercih sebebidir,
- Geçici koruma altındaki Suriyelilerle çalışma deneyimi tercih sebebidir,
- Uluslararası kuruluşlar, STK'lar ve ulusal kuruluşlar konusunda bilgi ve önceden çalışma deneyimine sahip olmak tercih sebebidir,
- Microsoft Office araçlarına (Word, Excel, Power Point) ve e-posta, Outlook gibi diğer araçlara hâkim olmak,
- En az lisans mezunu olmak.
- B sınıfı ehliyete sahip olmak ve aktif araç kullanmak.
Görev Tanımı
- BİLMER ofisinden yararlanan kişilerle görüşme yaparak danışmanlık sağlamak, görüşme formunu düzenlemek ve uygun şekilde arşivlemek,
- Kayıtlılık süreçleri, vergi kaydı, esnaf sicil kaydı, çalışma izni başvuru, ruhsat işlemleri ile ilgili bilgilendirme yapmak ve hibe desteği verilecek işletmelerin evrak işlerini yapmak ve takip etmek
- Çalışma izin başvuruları konusunda kişilere ve işletmelere teknik destek sağlamak,
- Çıraklık eğitimi, mesleki eğitim olanakları, dil eğitimi, sosyal güvenlik, teşvikler gibi konularda yönlendirme yapmak
- BİLMER telefon hattı, WhatsApp ve telegram hatları üzerinden gelen çağrıları yanıtlamak ve kayıt altına almak
- Düzenli olarak sahada işyeri ziyaretleri yapmak, kayıt dışı işletmeleri ve çalışanları tespit ederek ve bu görüşmeleri kayıt altına almak,
- Saha ziyaretlerinde BİLMER Ofisi hizmetleri hakkında bilgilendirme yapmak, danışmanlık hizmeti sağlamak ve bilgilendirme seminerlerine davet etmek
- Kayıt dışı işletmelere/çalışanlara yönelik Bilgilendirme seminerleri düzenlemek (Arapça ve Türkçe olmak üzere)
- Verilecek finansal destek için ILO tarafından belirlenen seçim kriterlerine uygun olarak uygun işyerlerini belirlemek, talep toplamak ve raporlamak
- Finansal destek verilecek olan işletmelerin resmileşme süreçlerinin bire bir yapılması ve takip edilmesi
- İhtiyaçlar doğrultusunda yararlanıcı kişileri uygun birimlere yönlendirmek,
- Çalışma raporlamaları ve istatistikleri hazırlayarak ilgili kuruluşlara sunmak,
- BİLMER koordinatörü nezaretinde paydaş kuruluşlar ile iletişim kurmak ve ilişkileri geliştirmek,
- Ofis ihtiyaçlarını tespit edip raporlamak,
- BİLMER hizmet sınırları içerisinde talep edilen hizmetleri sağlamak.
- ILO ve Sultanbeyli Belediyesi tarafından düzenlenen eğitimlere katılmak
- BİLMER koordinatörünün verdiği diğer işleri yapmak
Satış ve Pazarlama Sorumlusu
Aranan Nitelikler
- Potansiyel müşteri/tüketici ve pazar imkânlarını araştırmak,
- Pazar araştırması neticesinde fiyat güncellemelerini yapmak ve takip etmek,
- Tüketici ihtiyaçlarına uygun olarak ürün geliştirmek,
- Müşteri ilgisini çekebilecek stratejiler oluşturmak,
- Ürün ya da hizmetin müşteri nezdinde değerini arttırmak için stratejik çalışmalar yürütmek,
- Satış alanında yeni projeler ve operasyonlar oluşturmak,
- Müşteri talep ve fikirlerini takip etmek,
- İşletmenin hedef ve prosedürlerine uygun çalışmalar hazırlamak,
- Ürün ya da hizmeti müşteriye tanıtmak için iş yerlerine giderek ürün tanıtımı yapmak.
Görev Tanımı
- Üniversitelerin 4 yıllık İşletme, İletişim veya Pazarlama bölümlerinden mezun,
- Satış ve Pazarlama konusunda en az 1 yıl deneyimi olan,
- Pazarlama dünyasındaki trendleri yakından takip eden,
- Sosyal medyayı aktif olarak kullanan, trendleri takip eden ve araştırmaya meraklı,
- Yaratıcı, yenilikçi, analitik bakış açısına sahip, ikna kabiliyeti yüksek,
- İnsan ilişkilerinde başarılı, olumlu ve uyumlu,
- Sunum ve raporlama becerisi yüksek,
- MS Office uygulamalarına hakim,
- Ekip çalışmasına yatkın.
İŞ BAŞVURU FORMU
Formdaki bilgileri doldurarak iş başvurusu yapabilirsiniz.