AÇIK POZİSYONLAR
Savaş başta olmak üzere çeşitli sebeplerle ülkesinden ayrılmak zorunda kalan göçmenlerin sorunlarına çözüm üretmek amacıyla 2014 yılında kurulan Mülteciler ve Sığınmacılar Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği çalışma arkadaşları arıyor. Dünyada göç alanında faaliyet gösteren kurumlar içerisinde en iyi örnekler arasında gösterilen Mülteciler ve Sığınmacılar Derneği’nde görev alarak çalışmalarımıza katkı sunabilir ve tecrübenizi artırabilirsiniz. 24 farklı alanda yürüttüğümüz faaliyetler, ulusal ve uluslararası fon sağlayıcılarla yaptığımız iş birlikleri ve alanında uzman değerli çalışma arkadaşlarımızla hizmetlerimizi geliştirmeye gayret ediyoruz.
İŞ BAŞVURU FORMUNU KULLAN
Açık pozisyonlardan birine başvuru yapmak için İş Başvuru Formunu kullanabilir ya da özgeçmişinizi ik@multeciler.org.tr adresine gönderebilirsiniz. Mailin KONU kısmına başvurmak istediğiniz pozisyonu yazmayı unutmayınız. CVnizi link olarak değil .doc ya da .pdf formatında gönderiniz. Yalnızca olumlu değerlendirilen başvurulara geri dönüş yapılmaktadır.
AÇIK POZİSYONLAR
Başvuru yapabileceğiniz açık pozisyonlar ve son başvuru tarihleri…
HIZLI BAKIŞ
Mutfak Üretim Şefi
Son Başvuru: 30 Ağustos 2025
Proje Koordinatörü
Son Başvuru: 30 Ağustos 2025
Psikolog
Son Başvuru: 15 Şubat 2024
Klinik Psikolog
Son Başvuru: 15 Şubat 2024
Veri İzleme ve Değerlendirme Personeli
Son Başvuru: 31 Ekim 2023
İş ve Meslek Danışmanı
Son Başvuru: 31 Ekim 2023
Sosyal Medya Sorumlusu
Son Başvuru: 30 Ağustos 2025
İŞ TANIMLARI VE ARANAN NİTELİKLER
Açık Pozisyonlara Ait Aranan Nitelikler, İş Tanımları, Görev ve Sorumluluklar
Proje Sorumlusu
Aranan Nitelikler
- Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun (İşletme, İktisat, Mühendislik, Sosyal Bilimler vb.)
- Proje yönetimi ve koordinasyonu konusunda en az 1 yıl deneyim
- MS Office programlarına ve proje yönetim araçlarına hâkim
- Analitik düşünme, planlama ve organizasyon becerisi yüksek
- Güçlü iletişim, raporlama ve sunum becerileri olan
- Takım çalışmasına yatkın, ekip yönetiminde tecrübeli
- Tercihen iyi derecede İngilizce bilen
- İstanbul Anadolu Yakası’nda ikamet eden.
Görev Tanımı
- Proje planı, bütçesi ve takviminin hazırlanması ve uygulanması
- Proje ekibini organize etmek, görev dağılımını yapmak ve süreci takip etmek
- İlgili kurum/kuruluşlarla iletişimin yürütülmesi
- Proje çıktılarının zamanında ve hedeflere uygun şekilde gerçekleşmesini sağlamak
- Proje raporlarının hazırlanması ve üst yönetime düzenli bilgilendirme yapılması
- Riskleri öngörmek, çözüm üretmek ve proje sürecini iyileştirmek
Sosyal Medya Sorumlusu
Aranan Nitelikler
- Sosyal medya yönetimi konusunda deneyimli olmak.
- Doğrudan pazarlama yöntemleri bilgisine sahip olmak.
- Yaratıcı içerik ve çözüm üretebilme becerisine sahip olmak.
- Güçlü sözlü ve yazılı iletişim becerilerine sahip olmak.
- İş ve zaman yönetimi becerilerine sahip olmak.
- Hızlı tempolu çalışma ortamına uyum sağlayabilmek.
- Son teslim tarihlerine riayet etmek.
- Ekip çalışmasına yatkın olmak.
- En az B1 düzeyinde İngilizce bilgisine sahip olmak.
- İstanbul Anadolu Yakası’nda ikamet ediyor olmak.
Görev Tanımı
- Web sitesi ve sosyal medya hesaplarının ziyaretçi istatistiklerini düzenli olarak raporlamak.
- Diğer birimlerden gelen içerikleri takip etmek, talep etmek ve program dahilinde yayına hazırlamak.
- Sosyal medya hesaplarına düzenli içerik girişi yapmak ve gelen geri bildirimlere kurum/marka diline uygun dönüş sağlamak.
- Dernek imajına uygun içeriklerini (fotoğraf, video, grafik vb.) üretmek için süreç planlaması yapmak ve çıktıların paylaşımını yapmakmak.
- Online monitoring yaparak sosyal platformlarda kurum imajını yönetmek.
- Web sitesinin yazılım ve tasarım geliştirme çalışmalarınaı katkı sağlamak sürdürmek, kurumsal bilgiler ve faaliyetlerle güncel tutmak.
- SEO ve Google Ads (Adwords) çalışmalarını yürütmek.
- Onaylanmış içerikleri web sitesinde güncellemek ve çeviri süreçlerini koordine etmek.
- Görselleri uygun format ve dilde hazırlamak.
- Ziyaretçi sayısını ve etkileşimi artırmaya yönelik analiz ve geliştirme çalışmaları yapmak.
- Rakip analizleri gerçekleştirerek içerik, tasarım ve sunum biçimlerini incelemek.
- Sosyal medya hesapları için hedef kitle ve etkileşim odaklı içerikler hazırlamak.
- Alanındaki gelişmeleri ve gündemi takip ederek iyileştirme önerileri sunmak.
- Sosyal medya mesajlarını kategorize edip yanıtlamak veya ilgili kişilere yönlendirmek.
- Fotoğraf ve video çekimlerini yapmak, düzenlemek ve onaya sunmak.
Psikolog
Aranan Nitelikler
- Üniversitenin ilgili bölümünden (Psikoloji) mezun olmak.
- Alanda 1-2 yıl çalışma deneyimine sahip olmak.
- Tercihen çocuk ve ergen terapilerinden herhangi birini çalışabiliyor olmak.
- İletişim yeteneği yüksek olmak.
- MS Office programlarını iyi derecede kullanabilmek.
- Takım çalışmasına yatkın olmak.
- Multidisipliner çalışmaya yatkın olmak.
- Anadolu yakasında herhangi bir yerde çalışma esnekliğine sahip olmak.
- Tercihen Göç ve Sığınmacılık alanında çalışmış olmak.
- • Tercihen Arapça bilmek.
Görev Tanımı
- Bireysel danışmanlık seansları, grup seansları, PSS aktiviteleri (farkındalık eğitimleri, öz bakım çalışmaları vs.) ve kapsamlı rehabilitasyon sağlamak,
- Gerektiğinde vakalar için saha çalışmalarını yürütmek,
- Yönlendirilen bireylerin psikolojik değerlendirmelerini yapmak, seanslarını planlamak ve gerçekleştirmek, süreci takip etmek,
- Tüm vakaların gizliliğini korumak,
- Eğitimini ve sertifikasını aldığı testleri ve teknikleri uygulamak,
- Test sonuçlarını uzman psikolog, psikiyatr, hekim ya da testi talep eden kurumlarla paylaşmak,
- Yapılan çalışmaları periyodik olarak raporlamak,
- Periyodik toplantılara, süpervizyon çalışmalarına katılmak.
Klinik Psikolog
Aranan Nitelikler
- Üniversitelerin Psikoloji bölümlerinden mezun ve Klinik Psikoloji alanında yüksek lisans yapmış olmak.
- Alanda 1-2 yıl çalışma deneyimine sahip olmak.
- İletişim yeteneği yüksek olmak.
- MS Office programlarını iyi derecede kullanabilmek.
- Takım çalışmasına yatkın olmak.
- Multidisipliner çalışmaya yatkın olmak.
- Neden ve sonuç ilişkisi kurabilmek.
- Anadolu yakasında herhangi bir yerde çalışma esnekliğine sahip olmak.
- Tercihen EMDR terapi eğitimi almış olmak.
- Tercihen Göç ve Sığınmacılık alanında çalışmış olmak.
- Tercihen Arapça bilmek.
Görev Tanımı
- Yönlendirilen bireylerin psikolojik değerlendirmelerini yapmak, seanslarını planlamak ve gerçekleştirmek, süreci takip etmek,
- Özel ihtiyaçlara yönelik psikolojik destek sağlamak,
- Bireysel danışmanlık seansları, grup seansları, PSS aktiviteleri (farkındalık eğitimleri, özbakım çalışmaları vs.) ve kapsamlı rehabilitasyon sağlamak,
- Meslektaşlar ve alandaki diğer meslek mensupları ile iş birliği içinde çalışmak,
- Gerektiğinde vakalar için saha çalışmalarını yürütmek,
- İlgililere danışarak vakaların psikiyatrist yönlendirmesini yapmak,
- Tüm vakaların gizliğini korumak,
- Eğitimini ve sertifikasını aldığı testleri ve teknikleri uygulamak,
- Test sonuçlarını uzman psikolog, psikiyatr, hekim ya da testi talep eden kurumlarla paylaşmak,
- Yapılan çalışmaları periyodik olarak raporlamak,
- Periyodik toplantılara, süpervizyon çalışmalarına katılmak.
Gıda Mühendisi
Aranan Nitelikler
- Üniversitelerin Gıda Mühendisliği bölümünden mezun,
- Mutfak ve restoran alanlarında tecrübeli,
- Gıda Güvenliği ve Yönetim Sistemlerinde (ISO 9001:22000-2000, HACCP, Hijyen gibi) konularda bilgi ve deneyim sahibi,
- Planlama ve organizasyon yeteneği gelişmiş,
- İletişim becerileri güçlü, iş takibi konusunda dikkatli, sistem odaklı çalışabilen, sorumluluk sahibi,
- Ekip çalışmasına yatkın,
- MS Office programlarına hakim.
Görev Tanımı
- Hammaddelerin ve üretilen ürünlerin kalitesini ve standartlarını belirlemek ve denetlemek,
- Sahip olduğumuz tüm üretim yerlerinde hijyen standartlarına ve gıda güvenliğine uygun üretim yapılmasını sağlamak ve denetlenmek. Bu konudaki gerekli yazılı prosedürleri oluşturmak, uygulanmasını denetlemek,
- Gıdaların nakliye koşullarını ve depolardaki saklama koşullarını oluşturmak, denetlemek ve iyileştirmek,
- İşletmenin üretim ve insan kapasitesinin performansını ölçmek. İzlenebilir ve hesap verilebilir bir sistem geliştirmek,
- İhtiyaca göre yeni ürün geliştirmek,
- Ürün reçetelerini (lezzet, maliyet, müşteri talebi vb.) ihtiyaca göre düzenlemek ve geliştirmek,
- Ürünlerin reçetelere göre hazırlanıp hazırlanmadığının kontrolünü gerçekleştirmek,
- Mevcut ekipmanların durumunu değerlendirmek, üretim sistemini geliştirmek için doğru ve uygun ekipmanları araştırmak ve belirlemek.,
- Kalite belgelendirmeleri için çalışmalar yürütmek.
Veri İzleme ve Değerlendirme Personeli
Aranan Nitelikler
- Üniversitelerin Sosyal Bilimler, Mühendislik, iktisadi-İdari Bilimler, İstatistik bölümlerinin birinden mezun veya bu alanlarda yüksek lisans derecesine sahip olmak,
- Veri İzleme ve Değerlendirme Birimine bağlı olarak mevcut projelerin uygulanması için hedef kitlenin bilgi güncellemelerini takip edebilmek ve iş geliştirilmesine destek verebilecek düzeyde proje yürütme bilgisine sahip olmak,
- Tercihen iş zekâsı uygulamaları üzerinde çalışmış olmak,
- İyi derecede MS Office (Word, Excel, PowerPoint), özellikle Excel kullanım bilgisine sahip olmak,
- Tercihen temel düzeyde SQL bilgisine sahip,
- Tercihen Temel düzey SPSS bilgisi olan (SPSS’te veri transferi, veri kodlama, hesaplama ve koşul oluşturabilmek),
- Anket uygulamalarına hakim olmak,
- KVKK alanında bilgi sahibi olmak,
- Tercihen iyi seviyede İngilizce bilmek,
- Raporlama, dokümantasyon bilgisine sahip veya bu alanlarda kendini geliştirmeye açık olmak,
- İzleme- değerlendirme alanında tecrübe sahibi olmak,
- Anket teknikleri ve analiz konularına hakim ve ilgili programları kullanabilmek.,
- Sayısal raporlama, takip yapmak ve alan geliştirmeleri konularında istekli olmak,
- İş ve zaman takibini titizlikle yürüterek bağlı bulunduğu ilgili birim yöneticisinin bilgi akışını eksiksiz sağlayabilecek derece sorumluluk sahibi olmak,
- Düzenli, titiz, sorumluluk sahibi olmak ve esnek çalışmaya uyum sağlayabilmek,
- Ulusal / Uluslararası sivil toplum kuruluşlarında çalışmış veya çalışabilecek yeterliliğe sahip olmak (gönüllülük deneyimine sahip olmak tercih sebebidir),
Görev Tanımı
- Veri İzleme & Değerlendirme Sistemi dahilinde devam etmekte olan tüm veri süreçlerinin ihtiyaçlarını belirlemek, eksiklerini gidermek ve gelişimini sağlamak,
- Veri toplama süreçlerinde ulaşılan sonuçları ve karşılaşılan zorlukları dönemsel olarak raporlamak,
- Proje Geliştirme Birimi ve program ekibi tarafından, yazılmakta/geliştirilmekte olan projeler ile ilgili, talep edilen verilerin iletilmesi ve talep olması durumunda yazılma sürecine veri ile alakalı destek verilmesi,
- İzleme, Değerlendirme, Hesap Verebilme, Öğrenme, Şeffaflık, Veri toplama, Veri girişi, Veri temizliği, Veri analizi vb. konularda kurum personeline eğitimler vermek,
- SUKOM sisteminin kullanımı ile alakalı, döngüsel eğitimler düzenlemek,
- SUKOM sisteminin ve kuruma ait alt uygulamaların geliştirilmesi sürecine aktif olarak katılmak,
- Birimlerle/birim yöneticileri ile toplantılar gerçekleştirerek ihtiyaç duyulan modüllerin ve alanların tespitini sağlamak ve sisteme entegre edilmesi için gerekli çalışmalara katılım sağlamak,
- Veri alanına yönelik literatürün taranması ve gelişmelerin takip edilmesi ile kurumsal olarak uygulamaya konulmasını sağlamak,
- Ulusal KVKK konusundaki gündemi/yenilikleri/revizeleri inceleyerek, gerçekleşen değişiklikleri uygulamaya almak,
- Görevlendirme yapıldığında kurum içi/kurum dışı toplantılarda kurumu ve birimi temsil etmek,
- Ay sonlarında ve / veya talep edilen periyotlarda Dijital Medya Servisine ilgili verileri iletmek,
- Proje uygulamalarında kurum ve partner kurum personelleri ile birlikte çalışarak proje uygulamalarına müracaatçıların katılımlarını hedef bazlı incelemek; analiz etmek ve katılım sürecinin geliştirilmesine destek vermek,
- Veri Giriş Personeli’nin iş takibini gerçekleştirmek, ihtiyaç duyulması durumunda geri bildirim vererek hataların en aza indirgenmesini sağlamak,
- Birimlere dair verilerin (seans / müracaatçı / alınan işlem sayıları, hata oranları vb.) aylık olarak incelenmesi, bu konuda rapor hazırlanarak ilgili personel/birim sorumlusu/ilgili yöneticiye sunulması,
- Verilerin güncelliğini sağlamak için, kurumsal veri takibini gerçekleştirmek,
- SUKOM sistemi aylık verilerini rapor olarak, Program Yönetimi Direktörüne iletmek,
- Birimlerin / çalışanların girdiği verileri inceleyerek hataları en aza indirgemeleri ve / veya iş geliştirme süreçleri için geri bildirim raporları hazırlamak ve ilgili proje takip ve koordinasyon personeline iletmek,
- Personellerin yapmış oldukları verilerin takibini yapmak ve gelen bilgileri derlemek,
- Aylık olarak, projelerin istediği formatta proje raporlarının hazırlanması ve belirlenen son tarihten bir gün önce ilgili proje takip ve koordinasyon personeli ile paylaşılması,
- Çalışmalarını Program Yönetimi politikası ve birimin ilgili prosedürlerine göre yürütmek,
İş ve Meslek Danışmanı
Aranan Nitelikler
- Sosyal politika ve kırılgan grupların sosyal entegrasyonu alanlarında ulusal düzeyde asgari bir yıllık deneyim sahibi olmak,
- Kırılgan gruplarla, özellikle mültecilerle çalışma deneyimine sahip olmak,
- Yazma becerileri dâhil olmak üzere Arapça ve Türkçe dillerine hâkim olmak (İngilizce de bilmesi tercih sebebi olacaktır),
- Türk vatandaşlığına sahip,
- İyi iletişim, analitik ve organizasyon becerilerine sahip olmak,
- İstihdam, istihdam hizmetleri, beceri geliştirme ve mesleki eğitim alanında deneyim sahibi olmak tercih sebebidir,
- Geçici koruma altındaki Suriyelilerle çalışma deneyimi tercih sebebidir,
- Uluslararası kuruluşlar, STK'lar ve ulusal kuruluşlar konusunda bilgi ve önceden çalışma deneyimine sahip olmak tercih sebebidir,
- Microsoft Office araçlarına (Word, Excel, Power Point) ve e-posta, Outlook gibi diğer araçlara hâkim olmak,
- En az lisans mezunu olmak.
- B sınıfı ehliyete sahip olmak ve aktif araç kullanmak.
Görev Tanımı
- BİLMER ofisinden yararlanan kişilerle görüşme yaparak danışmanlık sağlamak, görüşme formunu düzenlemek ve uygun şekilde arşivlemek,
- Kayıtlılık süreçleri, vergi kaydı, esnaf sicil kaydı, çalışma izni başvuru, ruhsat işlemleri ile ilgili bilgilendirme yapmak ve hibe desteği verilecek işletmelerin evrak işlerini yapmak ve takip etmek
- Çalışma izin başvuruları konusunda kişilere ve işletmelere teknik destek sağlamak,
- Çıraklık eğitimi, mesleki eğitim olanakları, dil eğitimi, sosyal güvenlik, teşvikler gibi konularda yönlendirme yapmak
- BİLMER telefon hattı, WhatsApp ve telegram hatları üzerinden gelen çağrıları yanıtlamak ve kayıt altına almak
- Düzenli olarak sahada işyeri ziyaretleri yapmak, kayıt dışı işletmeleri ve çalışanları tespit ederek ve bu görüşmeleri kayıt altına almak,
- Saha ziyaretlerinde BİLMER Ofisi hizmetleri hakkında bilgilendirme yapmak, danışmanlık hizmeti sağlamak ve bilgilendirme seminerlerine davet etmek
- Kayıt dışı işletmelere/çalışanlara yönelik Bilgilendirme seminerleri düzenlemek (Arapça ve Türkçe olmak üzere)
- Verilecek finansal destek için ILO tarafından belirlenen seçim kriterlerine uygun olarak uygun işyerlerini belirlemek, talep toplamak ve raporlamak
- Finansal destek verilecek olan işletmelerin resmileşme süreçlerinin bire bir yapılması ve takip edilmesi
- İhtiyaçlar doğrultusunda yararlanıcı kişileri uygun birimlere yönlendirmek,
- Çalışma raporlamaları ve istatistikleri hazırlayarak ilgili kuruluşlara sunmak,
- BİLMER koordinatörü nezaretinde paydaş kuruluşlar ile iletişim kurmak ve ilişkileri geliştirmek,
- Ofis ihtiyaçlarını tespit edip raporlamak,
- BİLMER hizmet sınırları içerisinde talep edilen hizmetleri sağlamak.
- ILO ve Sultanbeyli Belediyesi tarafından düzenlenen eğitimlere katılmak
- BİLMER koordinatörünün verdiği diğer işleri yapmak
Mutfak Üretim Şefi
Hemdem Kadın Kooperatifi için
Aranan Nitelikler
- Aşçılık, Gastronomi veya ilgili bölümlerden mezun
- Tercihen toplu yemek üretimi veya pastacılık/unlu mamuller mutfağında en az 3 yıl deneyimli
- Mutfak yönetimi, ekip koordinasyonu ve planlama konusunda tecrübeli
- Hijyen, sanitasyon ve gıda güvenliği konularında bilgili
- Yoğun iş temposuna ve esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek
- Takım çalışmasına yatkın, liderlik vasfı yüksek
- Kooperatifçilik konusunda bilgi sahibi olan ve gönüllülük anlayışıyla katkı sağlayabilen
- Tercihen İstanbul Anadolu Yakası’nda ikamet eden.
Görev Tanımı
- Günlük üretim planına göre tüm mutfak operasyonunu yönetmek
- Menü ve reçetelere uygun şekilde ürünlerin hazırlanmasını ve standartların korunmasını sağlamak
- Hijyen, gıda güvenliği ve kalite standartlarına uygun üretim yapılmasını denetlemek
- Mutfak ekibini koordine etmek, görev dağılımını yapmak ve verimliliği artırmak
- Hammadde girişlerini, stok kontrolünü ve maliyetleri takip etmek
- Yeni ürün geliştirme süreçlerinde katkı sağlamak
- Yönetim ile düzenli raporlama yapmak
İŞ BAŞVURU FORMU
Formdaki bilgileri doldurarak iş başvurusu yapabilirsiniz.